BMW Serie 4 de la AC Schnitzer: un mic aperitiv

Tratat cu atenţie deosebită în paginile Webcarblog, BMW Serie 4 este unul dintre cele mai dezbătute modele sport apărute anul acesta. Schimbarea numelui este, fără îndoială, unul dintre subiectele preferate, dar noi am decis să trecem pe asta (chiar dacă are o consecinţă gravă: sucombarea logo-ului M3). Şi să-ţi atragem, totodată, atenţia către o propunere interesantă: BMW Serie 4 de la AC Schnitzer.

OK, OK – nu este chiar produsul final. Potrivit comunicatului oficial, tunerul din Aachen încă lucrează la un kit complet, despre care spune că “va depăşi aşteptările fanilor la toate cele cinci capitole vizate: tehnică, sportivitate, estetică, dinamică şi confort”. Ceva ne spune că se vor ţine de cuvânt; între timp, să vedem ce “antreuri” au pregătit.

Începem cu gama de motorizări, căci, nu-i aşa, un program care se respectă trebuie să ţină la distanţă ştampila “All show, no go”. Versiunea 428i, de exemplu, oferă, în setarea de fabrică, 245 CP; la AC Schnitzer, însă, propulsorul turbo cu patru cilindri scoate cât te-ai fi aşteptat de la un “şase-în-linie”. Bi-turbo. Mai exact, 294 CP. Iar aceasta e doar încălzirea.

De încins, te încingi de-a binelea cu cei 360 CP ai kit-ului de motor pentru 435i (doar 306 CP în serie); ulterior poţi verifica şi caracterul de all-rounder al lui 420d AC Schnizter. Care nu rupe gura târgului cu ai săi 218 CP, dar, măcar, sunt cu 34 mai mulţi decât ce propune BMW. Acum, întoarce-te la “benzinare”…

Nu de alta, dar lista continuă cu un tren de rulare similar celor de curse, cu suspensii reglabile şi arcuri scurtate (odată instalate, garda la sol coboară cu 25 mm), plus o evacuare sport cromată, special pregătită pentru coupe-ul bavarez. Desigur, personalizarea exteriorului n-ar fi fost completă fără un set de jante ultralate, aşa că AC Schnitzer a decis să livreze un spectru larg de modele, culori şi mărimi (diametrul poate fi de 18, 19 sau 20 de inch).

Nici interiorul nu a fost uitat: în funcţie de preferinţe (şi buget), oricare din cele trei variante Serie 4 poate fi dotată cu pedalier, mâner al frânei de mână şi nucă a schimbătorului de viteze finisate în aluminiu (opţional, nuca poate fi iluminată sau decorată cu un afişaj digital al “hărţii” treptelor), covoraşe din velur şi diverse decoruri pentru bord şi consola centrală.

După atâtea “aperitive”, oare ce altceva ar mai putea oferi BMW Serie 4 de la AC Schnitzer, în varianta completă? Pentru a afla, va trebui să rămâi pe “frecvenţele” Webcarblog

Sursa: AC Schnitzer

Error thrown

Cannot use object of type stdClass as array