BMW Virtual marketplace: orice ai nevoie, oriunde te-ai afla

Trăim pe o planetă unde toată lumea a ajuns să se cunoască cu toată lumea, însă, nu-i aşa, acesta nu este neapărat un lucru bun. Sau suficient? Internetul, aplicaţiile pentru telefoanele smart şi, în general, toate acele elemente care ne ţin la curent cu ofertele societăţii globale vizează inclusiv aspectele de care… nu avem neapărată nevoie. Altfel spus, fluxul de informaţii privind serviciile şi evenimentele comunităţii sunt livrate oricând şi oriunde, dar nu sunt filtrate. Tocmai de aceea, BMW propune, în cadrul proiectului ConnectedDrive, un concept inovator: BMW Virtual marketplace. Respectiv, un serviciu de furnizare a datelor relevante solicitantului.

De ce tocmai BMW (recte, un producător auto)? Simplu: pentru că serviciul, dezvoltat împreună cu firma de software SAP, este dedicat celor care călătoresc cu maşina. Îndeosebi, spre zone nu prea cunoscute. Aşadar, respectivii au nevoie să fie informaţi în timp real despre diversele produse şi servicii disponibile, care, la un moment dat, le pot fi de folos. Cuvântul de ordine este filtrarea, după cum declară şi Jörg Preißinger, manager de proiect în cadrul BMW Group Research and Technology: „În viziunea noastră, vehiculul va furniza clienţilor oferte actualizate, personalizate şi preferenţiale, relevante rutei lor”.

Un prototip al acestui software, integrat în sistemul unui model Serie 7, se află deja în faza de testare. BMW Virtual marketplace permite şoferului să-şi seteze preferinţele în vederea procesului de filtrare, dar, în acelaşi timp, utilizează informaţiile culese în timp real pentru a previziona nevoile şoferului din timpul deplasării.

De exemplu, problema parcării: atunci când vehiculul se apropie de destinaţie, este transmisă o cerere pentru găsirea unui loc de parcare; sistemul analizează situaţia din teren, apoi oferă date cu privire la disponibilitate şi chiar tarife. Sistemul implementat pe modelul BMW va selecta apoi cele mai bune soluţii, ţinând cont de filtrele stabilite de şofer. În final, recomandările sunt afişate pe ecran, cea preferată putând fi selectată drept punctul final al călătoriei.

Pe acelaşi model, Virtual marketplace va permite inclusiv înştiinţarea clientului despre diverse promoţii, precum meniurile speciale din restaurante sau discount-urile operate de magazinele din zonă. Toate acestea, să ne amintim, doar dacă şoferul le doreşte. Sună aproape perfect, însă rămâne de văzut şi în ce măsură conectarea la un asemenea serviciu va deschide larg porţile către bazele de date personale. Dar, cum probabil deja ai minimum o adresă de e-mail, nu-ţi mai faci iluzii în această privinţă…

Sursa: BMW

Error thrown

Cannot use object of type stdClass as array